شرکت فولاد خوزستان

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری فولاد خوزستان

با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، امکان دریافت اطلاعات ضروری و مورد نیاز از جمله اطلاعات قرارداد و انواع گزارشات شامل : واریزی، آنالیزمحصولات، صورتحساب ها،بارنامه ها، محصولات حمل شده و اعلام بار برای شما مشتریان عزیز فراهم گردیده است.

همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل وزنی، کیفی یا خدماتی در محصولات خریداری شده، منوی ثبت شکایات مشتری به شماکمک می کند تا موضوع را به مدیریت فروش اطلاع رسانی نموده و از این طریق آخرین وضعیت شکایت خود را پیگیری نمائید.

منوی نظر سنجی مشتریان:برای ارائه نظرات شما مشتریان گرامی در خصوص اعلام میزان رضایت آنها از کیفیت محصولات و خدمات فولاد خوزستان طراحی شده است.